Mesyuarat PIBG sesi 2010-2012

Mesyuarat tahunan PIBG telah berjaya diadakan pada 4 Mac 2010 yang lalu. Walaupun kehadiran daripada ibu bapa/penjaga agak kurang memberangsangkan namun majlis dapat dijayakan hasil daripada komitmen semua pihak.

Selepas majlis perasmian, jawatan kuasa PIBG sesi 2008-2010 telah diberikan sijil dan cenderahati sebagai tanda penghargaan atas khidmat yang telah diberikan.

Mesyurat pada kali ini akan memilih jawatankuasa yang baru bagi sesi 2010-2012. Pembentangan aktiviti dan belanjawan pada sesi lalu juga telah dikemukakan dalam mesyuarat oleh setiausaha dan bendahari. Syabas! diucapkan pada jawatankuasa yang lalu.

Sebahagian daripada ibubapa/penjaga yang menunjukkan komitmen yang tinggi hadir dalam mesyuarat pada kali ini. Mudah-mudahan pada tahun hadapan kita akan dapat turut serta dan meluangkan masa demi kebaikan anak-anak kita.

Inilah wajah-wajah yang akan menerajui jawatankuasa PIBG bagi sesi 2010-2012. Tahniah diucapkan kepada En.Hafidz yang telah terpilih sebagai YDP PIBG pada pemilihan kali ini.

Pencatat yang setia dan tekun menjalankan tugas pada mesyuarat PIBG kali ini.

Semoga apa yang telah kita capai dan putuskan pada mesyuarat kali ini akan memberi manafaat kepada semua warga sekolah khasnya dan seluruh ibubapa amnya...

0 comments: