Surat Kiriman Rasmi: Memesan Buku Cerita

Suhaimi bin Ramli
No. 7, Jalan TJ 1/8,
Taman Temerloh Jaya,
28000 Temerloh,
Pahang. Darul Makmur

_____________________________________________________________________________

Pengurus                                                                                                  Tarikh: 23 April 2012
MYKAMS Enterprise (SA0048635-M)
No. 5, Kedai Setingkat,
Jalan Parit 13 Sungai Panjang,
45300 Sungai Besar,
Selangor Darul Ehsan,
Malaysia.              

Tuan,

MEMESAN BUKU CERITA.

Berhubung perkara di atas, saya  Suhaimi bin Ramli  ingin memesan beberapa buah buku cerita yang diterbitkan oleh syarikat tuan seperti yang diiklankan di dalam akhbar Berita Harian.

2.        Tujuan saya memesan buku-buku tersebut adalah untuk mengisi masa lapang dan juga untuk kegunaan adik-adk saya. Saya memilih syarikat tuan kerana saya mendapati buku-buku yang diterbitkan oleh syarikat tuan bermutu tinggi dan harganya pula berpatutan.

3.        Buku-buku yang ingin saya pesan adalah seperti berikut:

                 
           1. Tiga orang Bidadari                                 : RM 12.30
           2.  Hadiah untuk Ayah                                 : RM 12.50 
           3. Cikgu Amira                                            : RM 12.20
           4. Kembara Seorang Hamba                        : RM 18.00
           5. Tangisan Berdarah                                    : RM 15.80
           6. Mulanya Di sini                                         : RM 15.00 
                Jumlah                                                =  RM 85.80

4.        Bersama-sama ini saya sertakan wang kiriman pos sebanyak RM85.80 bagi bayaran buku-buku tersebut. Jumlah wang tersebut tidak termasuk perbelanjaan pengiriman atau penghantaran kerana mengikut iklan yang disiarkan di dada akhbar, semua kos penghantaran buku ditanggung sepenuhnya oleh syarikat tuan.

Saya berharap agar syarikat tuan dapat mengirimkan buku-buku tersebut dengan segera. Kerjasama daripada pihak tuan saya dahului dengan ucapan terima kasih.

Sekian ,terima kasih.

Yang Benar,  
.......................................
(SUHAIMI BIN RAMLI)

0 comments: